Category Archives: Patirtis

Darbai suteikiami tik profesionalams

Darbai suteikiami tik profesionalams

Klinkerio plytelių klijavimas: kodėl verta kreiptis į profesionalus? ( II dalis)

Kad klinkerio plytelių klijavimas yra tas darbas, kurį turėtumėte atlikti ne aptys, o kreiptis į profesionalus, įrodėme pateikdami keletą svarbių priežasčių. Vis dėlto, išvardintos priežastys dar ne visos, kurios egzistuoja- jų yra gerokai daugiau. Taigi, pats metas susipažinti ir su likusiomis.

Parinks tinkamiausią laiką

Klinkerinių plytelių nėra patariama klijuoti bet kuriuo metų laiku – pasirodo, jas geriausia klijuoti tik esant tam tikroms oro sąlygoms, kadangi pasielgus priešingai, nėra jokių garantijų, kad priklijuotos plytelės tarnaus ilgai ir patikimai – išlieka labai didelė tikimybė, kad pastarosios atsiklijuos ir nukris. Taip pat gali prarasti puikią pirminę išvaizdą. Vis dėlto, profesionalių  žinių neturinčiam žmogui gali būti labai sunku nuspręsti, kuris laikas šių plytelių klijavimui tinka labiausiai, todėl išauga klaidų tikimybė. Na, o tuo atveju, jei nuspręsite kreiptis į profesionalus, galite būti tikri, kad bus parinktas pats geriausias laikas šių plytelių klijavimui ir jums neteks patirti jokių keblumų.

 

Pasirūpins reikalinga įranga

Pirmoje šio teksto dalyje minėjome, kad norint tinkamai priklijuoti šios rūšies plyteles, yra reikalingos tam tikros darbo priemonės. Vis dėlto, tai dar tikrai ne viskas – prireiks ir specialios įrangos. Jei nuspręstumėte šias  plyteles klijuoti savarankiškai, tokiu atveju darbui reikalingą įrangą tektų arba nusipirkti arba išsinuomoti, tačiau tai sudarytų papildomas išlaidas. Na, o tuo atveju, jei kreipsitės į profesionalus, šis rūpestis tiesiog nukris nuo jūsų pečių – meistrai atsiveš visą šiam darbui reikalingą atlikti medžiagą.

Taigi, jau sužinote ne vieną svarbią priežastį, kodėl verta klinkerines plyteles ne patiems klijuoti, o patikėti šį darbą profesionalams. Na, o pabaigai – dar keletas pastebėjimų, kaip rasti šios srities profesionalus. Yra keletas dalykų, į kuriuos turėtumėte atsižvelgti ieškodami profesionalų. Savaime suprantama, pačiu svarbiausiu kriterijumi turėtų tapti kokybė. Kaip kokybiškai atlikti šį darbą gali viena ar kita profesionalų komanda, suprasti nesunku – tereikia įvertinti jau atliktus. Vis dėlto, ne ką mažiau svarbūs yra ir kiti kriterijai – patariama rinktis tą profesionalų komandą, kuri dirba arčiausiai jūsų gyvenamosios vietos. Savaime suprantama, ne paskutinėje vietoje lieka ir atliekamų darbų terminas bei kaina.

Tačiau, kur ieškoti profesionalų, kurie atitiktų šiuos kriterijus? Praktika rodo, kad patys populiariausi meistrų paieškos būdai yra du: paieška internetu ir rekomendacijos. Pirmasis būdas leidžia surasti meistrų komandą net neišėjus iš namų, tuo tarpu antruoju pernelyg pasikliauti nereikėtų, kadangi skirtingi žmonės orientuojasi į skirtingus kriterijus.

Taip pat skaitykite:

Apie seną automobilį verta žinoti kiekvienam

Apie seną automobilį verta žinoti kiekvienam

Seni automobiliai – tai žinoti svarbu kiekvienam

Aplinkos apsaugos ekspertai teigia, kad seni automobiliai yra tikras galvos skausmas, neva būtent  tokios senos transportui skirtos priemonės labai teršia aplinką. Iš tiesų – tai yra nenuginčijamas faktas, tačiau dėmesį verta atkreipti į tai, jog iš tiesų seni automobiliai gali pridaryti kur kas daugiau žalos, ne tik aplinkai, bet ir savininkui. Taigi, kaip reikia elgtis ir kokius sprendimus priimti, kad seni automobiliai pridarytų kuo mažiau žalos, o galbūt netgi atneštų ir tam tikros naudos?

vintage car

Vienas svarbiausių dalykų, kurį reikia paminėti yra tas, jog jei gebėsite priimti tinkamą sprendimą, senas ir galbūt jau visai nebenaudojamas gali atnešti ir tam tikros naudos. Verta žinoti, kad egzistuoja tokia paslauga kaip senų automobiliu supirkimas Vilniuje – taigi, tai yra puiki galimybė parduoti savo automobilį, kurio jau nebeplanuojate naudoti – priklausomai nuo to, kokia yra automobilio markė, pagaminimo metai ir, savaime suprantama, būklė, galite gauti nuo kelių dešimčių iki kelių šimtų eurų. Įdomu tai, kad tai skirtingi automobilių supirkėjai už tą patį automobilį neretai siūlo skirtingas pinigų sumas. Būtent dėl priežasties, panorėjus parduoti seną ir jau nebereikalingą automobilį, yra būtina  pasidomėti bent kelių supirkėjų siūlomomis kainomis – yra labai reali galimybė turėti daugiau naudos.

automobiliu-supirkimas

 

Vis dėlto, tai tikrai nėra svarbiausias dalykas, kurį yra būtina apsakyti apie senus automobilius. Dar vienas, ne ką mažiau svarbus akcentas yra tas, kad ekspertai pataria seną ir jau nebereikalingą automobilį išregistruoti. Kodėl tai verta daryti? Specialistai pastebi, kad nevažiuojantys, seni automobiliai, net ir tuo atveju, jei tikrai jais nesinaudojate, vis tiek jums gali pridaryti  bėdų: dėl ne vietoje palikto automobilio, aplinkos teršimo ir kitų priežasčių, galite sulaukti net ir baudų. Taigi, kaip reikėtų pasielgti? Bene pats geriausias pasirinkimas  yra toks: pirmiausia išsiaiškinkite, už ką galite sulaukti baudų? Ar jūsų automobilis taip pat pažeidžia tas situacijas, už kurias yra taikomos baudos? Jei atsakymas į šį klausimą yra taip, ir jei tikrai matote, kad jūsų turimas senas ir jau nebereikalingas automobilis gali būti tapti baudų suktelėju, tokiu atveju geriausias sprendimas bus jį išregistruoti. Belieka tik pridurti, kad toks automobilis turėtų būti patalpintas į tokią vietą, kur nekeltų nepatogumų aplinkiniams, pavyzdžiui, nevertėtų statyti seno bei nebenaudojamo automobilio į  kiemą, kuriame ir taip jau  trūksta vietos automobiliams statyti.

Apsaugokite save  nuo galimų nemalonumų – išregistruokite jau nebenaudojamą automobilį ir priimkite sprendimą, kuris jums atneštų finansinės naudos.

Auto supirkimas.

AUTOMOBILIS „VYSTYKLUOSE”

AUTOMOBILIS „VYSTYKLUOSE”

Suradus efektyviausią vidaus degimo varikhų veikimo principą, devynioliktojo amžiaus pabaigoje prasideda atkaklūs mėginimai kuo geriau juos pri-taikyti savaeigiams ekipažams. Bandymų būta be ga¬lo daug — sėkmingų ir ne tokių sėluningų. Beveik kiekviena šalis turi savo pretendentą automobilio išradėjus. Iš viso jų priskaičiuojama apie keturis šimtus, bet paprastai laikomasi tradicinės nuomonės, kad pirmieji automobiliai buvo sukurti 1885 metais Vokietijoje.

automobilis
Pirmieji perkraustymo automobiliai su vidaus degimo varikliu savo išvaizda dar labai panašūs į karietas ir veži-mus, tačiau ne išvaizda nulėmė jų ateitį. Svarbesnis dalykas — automobilio techninės galimybės, leidusios žmonijai, žengiančiai dvidešimtąjį amžių, pa-togiai ir greitai susisiekti. Iš visų tada turėtų trans-porto priemonių automobilis su benzininiu varikliu pasirodė pats tinkamiausias: jis buvo lengvas, pap-rastos formos, turėjo gana tobulai veikiantį variklį, leidžiantį pasiekti didelį greitį ir nuvažiuoti ilgą ke-lią nesustojant. Žmonės, iš pradžių sutikę automobi-lį su neišvengiamai kiekvieną naujovę lydinčiu ne-pasitikėjimu, netrukus prie jo taip priprato, kad pra¬dėjo laikyti kasdienišku daiktu, be kurio labai sun¬ku tvarkyti daugybę savo
Beveik žaibiškai išpopuliarėję automobiliai nus-toja būti eksperimentiniais, brangiais „žaislais”. Europoje ir Amerikoje ima kurtis automobilių fabri¬kai ir gamyklos, formuojasi nauja pramonės šaka, pradedami masiškai gaminti įvairiausių modelių au-tomobiliai, rengiamos automobilių lenktynės — gims¬ta nauja sporto šaka. „Automobilis turi būti priei¬namas kiekvienam”, — tokia teze savo veiklą XX a. pradžioje grindžia Henris Fordas, vienas didžiausių Jungtinių Amerikos Valstijų ir pasaulio automobi¬lių pramonės magnatų. Masinė automobilių gamyba pradėjo automobilizmo epochą, ir šiandien jau skai¬čiuojame, kiek automobilių tenka šimtui šalies gyventojų…

Praėjusio šimtmečio pabaigos „naujagimis” už­duso neįtikėtinai greit.

  1. Kas iš daugelio automobilio išradėjų yra pir­masis?
  2. Kaip Daimleris su Maibachu „padirbinėdami pinigus” sukūrė automobilį?
  3. Kam priklauso pirmojo rusų automobilio kūrė¬jo šlovė?
    4. Kuo prie automobilio tobulinimo prisidėjo ve¬terinarijos gydytojas?
    5. Kodėl Fordas tapo „automobilių karaliumi”?

info paimta: https://lt.wikipedia.org/wiki/Transportas

https://lt.wikipedia.org/wiki/Automobilis

Pertvarų blokeliai ir fibo sąramos

Pertvarų blokeliai ir fibo sąramos

Pertvarų blokeliai

Pertvaros yra vienas iš pagrindinių pastatų konstrukcijos elementų ir visai nesvarbu ar kalba eina apie gyvenamąjį namą, ar apie pramoninį objektą. Dabar labai dažnai pasirenkami pertvaru blokeliai. Statybų sektoriuje įvairių statyboms skirtų medžiagų pasirinkimas išties didelis, o tai išeina į naudą pirkėjams. Jie gali rinktis įvairias medžiagas.
Pertvaroms skirti blokeliai populiarūs dėl daugelio priežasčių. Svarbu tai, kad pirkėjas visuomet ieško gera kaina parduodamų prekių. Tas pats pasirinkimo kriterijus svarbus statant pastatus. Daugelis žino, kad tai brangiai kainuojanti investicija, todėl natūralu, kad norisi sutaupyti. Vis dėl to, svarbiausia suprasti, kad ne kaina turėtų būti lemiamas veiksnys renkantis prekę, o kokybė. Nuo to priklauso pastato būklė. Pasirinkus pigias ir prastas statybines medžiagas su laiku išryškės jų trūkumai, iš kurių, kai kurie kainuos daug, nes reikės remonto darbų. Taigi, iš pradžių atrodantis pigus pasirinkimas vėliau atsieis ne taip jau ir mažai. Dėl šios priežasties verčiau pirkti tik kokybiškas statybines medžiagas.

Laiko patikrinti blokeliai

Norint sužinoti, ar medžiagos kokybiškos reikia pirkti laiko patikrintus gaminius. Tokie yra pertvaru blokeliai. Vieni iš populiariausių pasirinkimų yra iš silikato gaminami blokeliai. Jie pasižymi puikiomis savybėmis, kurios itin svarbios statant pastatų pertvaras. Viena iš jų – gera garso izoliacija. Nemanykite, kad ši savybė aktuali tik daugiabučių savininkams. Gera garso izoliacija svarbi bet kuriame pastate. Pertvara iš silikatinių blokelių puikiai izoliuoja garsą.
Statant pertvaras svarbu ir jų tvirtumas. Pavyzdžiui, palyginus gipso kartono plokštes su blokeliais, pastarieji yra gerokai stipresnė statybinė medžiaga. Sumažėja tikimybė, kad sienose atsiras įtrūkimų ir pan. Taip pat pagalvokite ir apie tai, kad netvirtoje sienoje daug lengviau išmušti skylę, pavyzdžiui, nešant baldus. Kita ne mažiau svarbi savybė į kurią reikia atkreipti dėmesį yra vandens įmirkis. Blokeliai pasižymi dideliu atsparumu vandeniui. Jie puikiai tiks tokiose patalpose, kuriose daug drėgmės, pavyzdžiui, vonia ar baseinas. Paskutinė gera savybė – greitas darbas. Turint blokelius ir juos norint panaudoti pertvaroms neteks ilgai laukti darbų pabaigos, nes šis procesas vyksta labai greitai.

Blokelių kokybė

Visais atvejais verta pirkti ir statybose naudoti tik aukštos kokybės medžiagas. Gaila, kad daugelis nekokybiškų medžiagų esamų trūkumų išryškėja tik eksploatacijos metu, todėl daugeliui sunku suprasti, kas yra geras pasirinkimas. Tokiais atvejais verčiau statyboms naudoti laiko patikrintas medžiagas, kurios naudojamos ne vienerius metus ir jau spėta išsiaiškinti jų privalumus ir trūkumus.

Betoniniai blokeliai tvoroms

Tie, kurie domisi blokeliais tvorų mūrijimui jau gali patarti ir tik pradedantiems susipažinti su tokia informacija. Naudinga atminti, kad yra įvairių rūšių blokelių tvoroms, todėl nuo jų priklauso ir tarnavimo laikotarpis. Todėl svarbu tinkamai sulyginti gaminių medžiagas bei charakteristikas. Kad Jūsų namo tvora tarnautų ne tik ilgai, bet ir kainuotų pigiau ir būtų aukščiausios kokybės.

Taip pat naudinga pasidomėti:

Pamatams. Rekomendacijos.

Daugiau informacijos ČIA.

Straipsnis paskelbtas: 2015-06-25

Statybos darbai.

EDUKACINIAI PAGYVENUSIŲ ŽMONIŲ POREIKIAI GLOBOS NAMUOSE 12

EDUKACINIAI PAGYVENUSIŲ ŽMONIŲ POREIKIAI GLOBOS NAMUOSE 12

2.3. Pagyvenusių žmonių edukacinių poreikių aktyvinimo galimybės

Pagyvenusiam asmeniui, kaip ir visiems žmonėms, reikia žinoti, kad jis yra kažko vertas, kad jis gali spręsti užduotis, susidoroti su jam keliamais reikalavimais. Jam svarbu žinoti, kad tai, ką jis daro, yra vertinama ir pripažįstama kitų. Tokie asmenys, kurių pagarbos ir pripažinimo poreikis yra ignoruojamas, dažnai linkę save vertinti labai žemai.
Edukacinių poreikių tenkinimą sąlygoja daugelis veiksnių grupių, kurios lemia jo rezultatų efektyvumą, žadinančių motyvaciją. Apibendrinant mokslininkų mintis apie mokymosi veiksnius, galima juos suskirstyti į tris pagrindines grupes: psichologiniai veiksniai, siejami su asmenybės ypatumais; pedagoginiai veiksniai, apimantys edukacinių poreikių tenkinimo procesą; socialiniai veiksniai (socialinė aplinka, ekonominės ir kultūrinės sąlygos, tradicijos, dvasinio gyvenimo poreikiai), formuojantys besimokančiųjų interesus, nuostatas ir vertybes.
Analizuojant pagyvenusių žmonių edukacinių poreikių aktyvinimo galimybes verta apžvelgti motyvacijos teorijas, įsigilinti į priežastis, kurios skatina žmogų veikti ir ieškoti atsakymo į klausimą, kodėl jis taip elgiasi. Motyvacijos teorijas sieja bendras požiūris į tai, kad svarbiausias vaidmuo asmens veikloje ir elgesyje tenka jo žinojimui, kas jam svarbu, bei aplinkybėms, kuriose jis gyvena ir mokosi. Poreikių motyvacija kyla, kai individas pajunta materialinių, biologinių, socialinių ar dvasinių priemonių trūkumą ir stengiasi jį šalinti. Pagyvenusius žmones stipriausiai motyvuoja patirta sėkmė ir pasiekti efektyvūs rezultatai tenkinant edukacinius poreikius.
Pagyvenusių žmonių edukacinių poreikių tenkinimo motyvacijos lygį lemia vidiniai ir išoriniai veiksniai. Motyvuojantys vidiniai veiksniai – tai poreikio svarba, interesų gilumas, požiūris į mokymosi objektą, nuostata, kokią vietą mokymosi objektas užima gyvenimo vertybių tarpe, ketinimai, individualios asmens savybės. Išoriniai veiksniai – kitų asmenų poveikis, edukacinio poreikio patrauklumas bei reikšmingumas asmeniniame individo gyvenime, jį supanti socialinė aplinka ir edukacinio poreikio tenkinimo galimybės. Pirminiai veiksniai – įdomumas, smalsumas, žingeidumas, patirtos sėkmės džiaugsmas. Antriniai veiksniai – apdovanojimas, noras suteikti kam nors džiaugsmo, būti naudingu.

11 dalis.

13 dalis.

Dar viena darbo dalis patalpinta: 2015-03-08

EDUKACINIAI PAGYVENUSIŲ ŽMONIŲ POREIKIAI GLOBOS NAMUOSE 7

EDUKACINIAI PAGYVENUSIŲ ŽMONIŲ POREIKIAI GLOBOS NAMUOSE 7

Septinta mano patalpinta dalis palies jau kitą puse, tai yra pabandysime pasiaiškinti kokios yra poreikių tenkinimo galimybės globos namuose.

II. PAGYVENUSIŲ ŽMONIŲ EDUKACINIŲ POREIKIŲ TENKINIMO GALIMYBĖS GLOBOS NAMUOSE

Viena svarbiausių DSTI atlikto tyrimo Vyresnio amžiaus Lietuvos gyventojų poreikiai užimtumo, švietimo ir kultūros srityse išvadų yra tai, kad vyresniems žmonėms (60 m. ir vyresniems) aktualios mokymo ir švietimo paslaugos. Pagrindinė mokymosi motyvacija – mokymasis savo malonumui kaip prasmingas laisvalaikio leidimo būdas, suteikiantis papildomų bendravimo ir asmeninio tobulėjimo galimybių. Galima pastebėti, kad pagyvenę žmonės yra gana pasyviai nusiteikę dalyvavimo bet kurioje veikloje atžvilgiu – net 68% jų į klausimą – Jeigu būtų galimybių, kokia veikla norėtumėte užsiimti? – atsakė, kad nieko nenorėtų veikti.
Vyresnių nei 60 metų Lietuvos gyventojų apklausa rodo, kad maždaug trečdalis respondentų norėtų išlikti socialiai aktyviais piliečiais. Apie 15% visų apklaustųjų, iš jų daugiausia asmenų iki 70 metų, norėtų įsidarbinti, dar tiek pat – dalyvauti nevyriausybinių organizacijų, klubų veikloje, meninėje saviveikloje, mokytis ir šviestis. Darbo autorės manymu, aukščiau išsakytas mintis taip pat galima pritaikyti ir globos namuose gyvenantiems pagyvenusiems žmonėms.

2.1. Edukacinės veiklos ypatumai pagyvenusių žmonių globos namuose

Ilgalaikė globa reikalinga įvairaus amžiaus žmonėms, o dauguma jų – vyresni nei 65 metų. Vyresniems nei 75 metų pagyvenusio amžiaus žmonėms ilgalaikė globa ypač aktuali, nes jie negali savarankiškai atlikti daugelio kasdienio gyvenimo veiklų (Večkienė, 2004), amžius yra vienas iš svarbiausių veiksnių, kai reikalinga priežiūra (Porter, 2009). Stacionarios ilgalaikės priežiūros institucijos pagyvenusio amžiaus žmonėms Lietuvoje priklauso Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai, didesnis dėmesys skiriamas socialinėms problemos.
Pripažįstama, kad socialinis aktyvumas yra susijęs su sėkmingu senėjimu (angl. successful ageing) (Mendes, 2005). Dalyvavimas socialinėje veikloje įtakoja fizinę sveikatą (Bennett, 2005), pažinimo funkcijas (Willson, 2002) ir išgyvenamumą (Nakanishi, 2000; Nakanishi, 2003; Maier, 2005). Kita vertus, socialinis aktyvumas susijęs su geresne funkcine būkle, mažesne priklausomybe ateityje, funkciniu būklės pagerėjimu, atliekant kasdienę veiklą (Unger, 1999; Mendes, 2001; Zunzunegui, 2005). Ilgalaikės globos institucijose gyvenančių gyventojų socialinė veikla susijusi su gyventojų funkcine būkle, sveikatos sutrikimais. Dažniausiai į globos namus pagyvenę žmonės patenka turėdami sunkių sveikatos problemų ir negalintys savimi pasirūpinti ar neturintys artimųjų, kurie tai darytų.

6 dalis.

8 dalis.

Septinta dalis patalpinta: 2015-03-05

EDUKACINIAI PAGYVENUSIŲ ŽMONIŲ POREIKIAI GLOBOS NAMUOSE 3

EDUKACINIAI PAGYVENUSIŲ ŽMONIŲ POREIKIAI GLOBOS NAMUOSE 3

Trečioje mokslinio darbo dalyje paliesime pagyvenusių žmonių edukacinių poreikių globos namuose sampratą, aptarsime ir palyginsime.

I. EDUKACINIŲ POREIKIŲ SAMPRATA

1.1. Edukacinių poreikių sąvoka ir vieta asmens poreikių piramidėje

Edukacija (lot. educatio) – auklėjimas, lavinimas, švietimas (Leonavičius, 1993, p.43). Kaip teigia Jucevičienė (1998) plačiausias education lietuviškas atitikmuo yra ugdymas. Ugdymas Pedagogikos terminų žodyne (1993) reiškia – „asmenybę kuriantis žmonių bendravimas sąveikaujant su aplinka bei žmonijos kultūros vertybėmis“ (Jovaiša, 1993, p. 245). Ugdymo sąveika, pasak Jovaišos, apima auginimo, švietimo, mokymo, lavinimo, auklėjimo bei formavimo funkcijas. Remiantis šiais teiginiais edukacijos sąvoką galima suvokti platesne prasme. Edukacija – tai asmenybės auginimas, švietimas, mokymas, lavinimas, auklėjimas ir formavimas.
Poreikis yra „asmenybės būsena, išreiškianti tam tikrų gyvenimo ir vystymosi sąlygų būtinumą“ (Lapė, 1980, p.6). Jis atspindi pastovius organizmo vidaus ir aplinkos sąlygų reikalavimus. Pasak Lapės (1980), poreikiai aktyvina žmogų. Priklausomai nuo jų patenkinimo žmogus išgyvena įvairias emocijas: įtampos arba palengvėjimo, pasitenkinimo ar nepasitenkinimo ir kt. Jie skatina žmogų mąstyti – žmogus turi galvoti, spręsti įvairius teorinius ir praktinius uždavinius.
P. Jucevičienė (1996) teigia, kad žmogaus poreikiai – tai tokia individo jaučiama vidinė įtampa, kurią žmogus išreiškia mintimi „man reikia”. Suvoktas poreikis nusakomas noru.
J. Leonavičiaus (1993) „Sociologijos žodyne” galima rasti tokį poreikių apibrėžimą: poreikis – tai individo būsena: ko nors stoka ar trūkumas, reikmė; kurią suformuoja vidinių ir išorinių veiklos sąlygų neatitikimas.
R. Pečeliūnas (2001) savo daktaro disertacijoje teigia, kad poreikis – tai įtampa, kilusi dėl reikalingų objektų trūkumo, skatinanti žmogų veikti ir atspindinti jo priklausomybę nuo aplinkos. Poreikis yra pagrindinis žmogaus aktyvumo šaltinis.
B. Bitinas (1974) teigia, kad poreikiu vadinama tokia asmenybės būsena, kai jai reikia tam tikrų gyvenimo ir vystymosi sąlygų. Nepatenkinti poreikiai tampa asmenybės aktyvumą skatinančia jėga. Pavyzdžiui, kai žmogui aktualu, kaip klostosi tie ar kiti įvykiai, jis ieško informacijos šaltinių, klausosi radijo, žiūri televizijos laidas, skaito spaudą. Tad poreikiais galime vadinti stiprius ir pastovius žmogaus norus. Kai šie norai įsisąmoninti, jie vadinami elgesio motyvais. Poreikio patenkinimas sužadina malonumo, jų nepatenkinimas – nemalonumo emocijas. Tai, kas malonu, asmenybė noriai perima.

2 dalis.

4 dalis.

Dalis edukacinių poreikių darbo dalis patalpinta: 2015-03-05